• No products in the cart.
Top
  >  T-stories Approves   >  Περιοχες   >  Σαντορίνη θα σε πάω

… γιατί σε νοιάζομαι και σ’αγαπάωωω!

Τη Σαντορίνη την είχα επισκεφθεί πρώτη φορά το 2009 και από τότε δεν είχα καταφέρει να επιστρέψω. Μου είχε μείνει απωθημένο που δεν είχα πάρει το αυτοκίνητο μαζί μου και έτσι με το που άκουσα πως το Νήσος Σάμος της Hellenic Seaways ξεκινάει από φέτος δρομολόγια για Πάρο, Νάξο και Σαντορίνη αποφάσισα ότι είχε έρθει η στιγμή! Ναι! Φέτος την άνοιξη η ατζέντα μου θα έγραφε Σαντορίνη!

Η διαδικασία ήταν πιο απλή από την προηγούμενη φορά. Με το mobile app. της εταιρείας, μπόρεσα να αγοράσω εισιτήριο χωρίς να χρειαστεί να κάνω κράτηση τηλεφωνικά όπως παλαιότερα. Μια μέρα πριν το ταξίδι έκανα και το web check-in μου (εμ τι, μόνο οι αεροπορικές θα μας καλομαθαίνουν;), αποθήκευσα και το smart ticket μου στο κινητό και ήμουν έτοιμη προς επιβίβαση!

Αναχώρηση

Έφτασα στον Πειραιά μαζί με τη φίλη μου τη Λουκία (TheFashionReporter.gr) και αφού την άφησα στην είσοδο του πλοίου μπήκα στο γκαράζ για να παρκάρω το αυτοκίνητο. Ομολογώ πως πάντα έχω άγχος για το πώς θα παρκάρω μέσα στο καράβι ειδικά όταν είναι πολύ στενός ο χώρος και το πλήρωμα σε αναγκάζει να κολλήσεις τόσο πολύ το αυτοκίνητο που μετά για να βγεις από την πόρτα του πρέπει να κολλήσεις σαν βδέλλα πάνω ώστε να μη χτυπήσεις τον διπλανό.

Εδώ όμως τα πράγματα ήταν διαφορετικά! Τα γκαράζ ήταν τόσο ευρύχωρα και μεγάλα που αν είχες μπάλα θα έπαιζες άνετα και ποδόσφαιρο (χαχα)! Με χώρο για 750 αυτοκίνητα και τεράστια ψηλοτάβανα γκαράζ τόσο στο πήγαινε όσο και στο έλα, δε δυσκολεύτηκα καθόλου στο παρκάρισμα και ναι, το πλοίο πέρασε το τεστ! Μπορούσα να ανοίξω την πόρτα χωρίς να αγχωθώ μη χτυπήσω τον δίπλα! Βγήκα λοιπόν “κυρία” από το αυτοκίνητο και καθώς μπήκα από τους τελευταίους στο καράβι, άκουσα το πλήρωμα να φωνάζει πως πρέπει να ανέβουμε γρήγορα προς τα καταστρώματα γιατί τα γκαράζ θα κλειδώσουν και δε θα υπάρχει πλέον πρόσβαση στους οδηγούς. Καλή φάση σκέφτηκα! Έτσι δε θα υπάρχει και θέμα να μείνει κανείς κάτω, να κλέψει ή ακόμα και να κοιμηθεί στο αυτοκίνητο. Όλοι πάνω!

Στο πλοίο

Στη ρεσεψιόν με περίμενε η Λουκία μαζί με μερικούς ακόμη bloggers με τους οποίους θα ταξιδεύαμε παρέα στη Σαντορίνη. Η χαρά μου ήταν μεγάλη! Πάντα τρελαίνομαι να γνωρίζω fellow bloggers άλλωστε! Θα σου τους συστήσω στην πορεία!

Αφού πήραμε το κλειδί μας από τη ρεσεψιόν, κατευθυνθήκαμε στην καμπίνα μας. Η Λουκία ξέροντας την τρέλα μου με άφησε να περάσω πρώτη για να ελέγξω το δωμάτιο. Η καμπίνα μύριζε καθαριότητα και το φως έμπαινε από τα τεράστια παράθυρα κάνοντάς με να ονειρεύομαι ήδη το καλοκαίρι. Το μεγαλύτερο plus του δωματίου βέβαια για εμένα, ήταν η οδοντόβουρτσα και η οδοντόκρεμα τα οποία παρέχονται συνήθως μόνο σε μεγάλα ξενοδοχεία και όχι τόσο εντός Ελλάδας.

Πριν κατευθυνθούμε προς τα Everest για να πιούμε το πρώτο καφεδάκι του ταξιδιού, τσεκάραμε το wifi. Είχα διαβάσει ότι διατίθεται δωρεάν στους χώρους του πλοίου οπότε ήθελα να επιβεβαιώσω. Άλλωστε πώς μπορεί να ζήσει ο blogger χωρίς internet; Περισσότερα όμως γι’αυτό θα διαβάσεις στο  tech blog του Κώστα: Techblog.gr

Αφού συνδεθήκαμε στο internet και κάναμε και τα check in μας, καθίσαμε για τον καφέ μας περιμένοντας και τους υπόλοιπους της παρέας. Φυσικά, επειδή εγώ δεν κάθομαι ποτέ σε ησυχία μετά από λίγο θέλησα να βολτάρω στα καταστρώματα και να δω τις αλλαγές που είχαν γίνει μετά την ανακαίνιση του πλοίου. Οι χώροι συναγωνίζονταν άξια μεγάλα lobby ξενοδοχείων ενώ το προσωπικό αν σε έβλεπε να ψάχνεις κάτι, ήταν εκεί πάντα διαθέσιμο να σε εξυπηρετήσει. Πρόσεξε όμως, όχι αυτό που σε πολλά ξενοδοχεία σε αγχώνει ή σου τη σπάει. Το πλήρωμα βρισκόταν δίπλα σου μόνο όταν σε έβλεπαν να χρειάζεσαι κάτι έτσι ώστε  να μη σε κάνουν να νιώσεις πίεση βρε παιδί μου!

Η βόλτα μου στο πλοίο κατέληξε στο… Chillbox! Ναι ναι, καλά διάβασες! Η χαρά του παιδιού ήταν συγκεντρωμένη όλη σε μια φούξια γωνιά γεμάτη frozen yogurt, παγωτό και πολλές γεύσεις.  Σα μικρό παιδάκι άρχισα να ζητάω παγωτό και να επεξεργάζομαι για πολύ ώρα τη γαρνιτούρα που ήθελα να βάλω. Διάβασε όμως περισσότερα στο family blog του Κωνσταντίνου γιατί στην παρέα μας υπήρχε κάποιος άλλος μικρός… πειρατής που ευχαριστήθηκε ακόμα περισσότερο το παγωτό από εμένα: Dadsrules.gr!

Πριν επιστρέψω για λίγο στην καμπίνα μου για να ξαπλώσω μέχρι την ώρα του βραδινού, έκανα μια βόλτα και στους υπόλοιπους χώρους όπου έπεσα πάνω στις 2 fashion bloggers της παρέας τη Λαμπρίνα και τη Μαρίνα οι οποίες κοιτούσαν τα ρούχα και τα καλλυντικά του καταστήματος και έβγαζαν και εκείνες τις απαραίτητες φωτογραφίες. Διάβασε για την εμπειρία τους στο blog τους: S4sisterstyle.com.

Έχοντας αφήσει πίσω μας την Πάρο και τη Νάξο και λίγο πριν φτάσουμε στη Σαντορίνη, μας περίμενε μια… νόστιμη έκπληξη! Κατεβήκαμε στο Self Service εστιατόριο για φαγητό και αντί να  δοκιμάσουμε το γεύμα του πλοίου, μας υποδέχτηκε ο Τάσος από το Mama Peinao για να μας μαγειρέψει φοβερή μακαρονάδα με απάκι και μυρωδικά! Και επειδή δεν πρόλαβα να βγάλω ούτε μια φωτογραφία από τα πιάτα λόγω πείνας (ντρέπομαι), μπες να δεις το video του από το ταξίδι στο YouTube Channel του!

Στη Σαντορίνη

Η επόμενη ημέρα μας βρήκε να παίρνουμε πρωινό στο ξενοδοχείο Pelican Hotel, ένα μικρό αλλά πεντακάθαρο και πολύ συμπαθητικό ξενοδοχείο το οποίο είχε 2 σημαντικά ατού, βρισκόταν στο πιο κεντρικό σημείο στα Φηρά και είχε το πιο φιλικό προσωπικό που έχω γνωρίσει σε ταξίδια μου!

Αφού περιπλανηθήκαμε στα Φηρά και βγάλαμε τις απαραίτητες φωτογραφίες, η επόμενη στάση μας ήταν στο Κτήμα Σιγάλας για οινογνωσία τοπικών κρασιών και φυσικά για το απαραίτητο “τσίμπημα”. Τα άτομα του συγκεκριμένου Κτήματος μας μετέφεραν από το πρώτο λεπτό την αγάπη τους για τον τόπο και την αφοσίωσή τους στο κρασί και την παραγωγή του. Αφού φάγαμε, ήπιαμε και γελάσαμε συνεχίσαμε για την απαραίτητη βόλτα στην μοναδική Οία.

Η επόμενη ημέρα με βρήκε μαζί με τη Λουκία και πάλι στην Οία και μετά στο Ημεροβίγλι σε αναζήτηση instagram spots για απίθανες φωτογραφίες (δες το hashtag για να πάρεις μια ιδέα) και οι φωτογραφικές μας μηχανές “πήραν πραγματικά φωτιά”.

Λίγο αργότερα βρεθήκαμε με την υπόλοιπη παρέα για να περάσουμε μαζί την ημέρα μας σε ένα private yacht και να κάνουμε το γύρο του νησιού.

Στα highlights την βόλτας αυτής ήταν φυσικά το BBQ εν πλω σε απόσταση αναπνοής από το ηφαίστειο ενώ η ημέρα μας ολοκληρώθηκε με ένα μοναδικό ηλιοβασίλεμα που μας έκανε όλους να σταματήσουμε για λίγο ό,τι κάναμε και να μείνουμε ακίνητοι και αμίλητοι θαυμάζοντάς το.

Η ημέρα ολοκληρώθηκε ευχάριστα και η Δευτέρα μας βρήκε στο πλοίο με επιστροφή στον Πειραιά.

Τι άλλο να κάνεις στο νησί

Αν είσαι των σπορ, κλείσε να κάνεις καγιάκ, βόλτα στη Νέα Καμένη γύρω από το χείλος του ηφαιστείου, αναρρίχηση σε κρατήρα ή κατάδυση.

Αν δεν έχεις ξαναμπεί σε τελεφερίκ, είναι μια καλή ευκαιρία. Βρες το στα Φηρά (6 ευρώ εισιτήριο)

Πού να φας

Στην Οία προτείνω να πας στο Vineyart για ντόπιους μεζέδες ή στο ιταλικό Lotza και μακαρονάδες φουλ στο σκόρδο. Για κρασί να πας στο Sphinx ή στο κτήμα Σιγάλα (7  λεπτά από την Οία) ενώ αν θέλεις να πιεις καφέ με θέα, να πας στο μικροσκοπικό Meteor δίπλα από το γνωστό βιβλιοπωλείο Ατλαντίδα. Εναλλακτικά, αν είσαι στη Φοινικιά, να φας στο Κρινάκι, στην Έξω Γωνιά να πας στο “Μεταξύ Μας” και στον Πύργο να πας στο Selene. Τέλος για κάτι γρήγορο και στο χέρι να δοκιμάσεις αλμυρή αλλά και γλυκιά κρέπα στο Creme de la Crepe στα Φηρά.

Πώς να μετακινηθείς

Αν έχεις ταξιδέψει με το Νήσος Σάμος τότε είσαι τυχερός, έχεις το αυτοκίνητό σου. Εναλλακτικά προτίμησε είτε το λεωφορείο είτε την ενοικίαση γουρούνας για πιο πολύ fun και ανεξαρτησία!

Πώς να φτάσεις

Είτε με το “Νήσος Σάμος” (καθημερινές αναχωρήσεις από Πειραιά στις 23.55) είτε με το Highspeed 4 από τον Πειραιά και το Highspeed 7 από Ηράκλειο. Κλείσε εισιτήρια εδώ και καλό ταξίδι!

Υ.Γ: Ετοιμάζω επόμενο blog post με περισσότερες φωτογραφίες από αυτό το ξεχωριστό νησί! Stay tuned!